Realizări în 6 luni de mandat


Deputatul Gheorghe Ciobanu îşi respectă promisiunile din campania electorală.


Cele şase luni de mandat au însemnat pentru deputatul colegiului 10 o activitate susţinută atât în teritoriu, alături de oamenii care l-au votat cât şi la Bucureşti, în Camera Deputaţilor. Cea mai mare reuşită a fost obţinerea pentru comunitatea din Timiş, a unor fonduri suplimentare în valoare de 780.000 ron. O sumă mare, care fără amendamentele deputatului la votarea bugetului n-ar fi ajuns niciodată în Timiş. Aşa cum a promis, prin amendamentele sale, Gheorghe Ciobanu a vorbit pentru oamenii simplii din Timiş care au nevoie de bani pentru biserici, şcoli şi dispensare. "Mereu am spus că cetăţenii sunt prioritatea mea numărul unu. La început oamenii au fost reticenţi, dezamăgiţi de politicieni care au minţit în repetate rânduri. Eu nu mă consider politician, ci un reprezentant al alegătorilor din colegiul 10 Timiş, o părticică din judeţul Timiş. Pentru ei mă lupt la Bucureşti. E foarte simplu, eu mă întâlnesc cu oamenii, ei îmi spun ce probleme au, după care, eu încerc să îi ajut cât pot, rezolvând problemele care ţin de mine" declară Gheorge Ciobanu. Lunar, deputatul are audienţe şi vizite de lucru în colegiu: la Deta, Peciu Nou, Giulvăz, Gătaia, Cenei, Ciacova, Uivăr, Birda şi alte localităţi. Cei care doresc să i se adreseze pot lua legătura cu organizaţiile PD-L locale sau se pot adresa cabinetului parlamentar din Deta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.