Editorial Petru Roman

Sprijin pentru cei suferinzi
De fiecare dată când reuşesc să realizez ceva pentru oraşul Deta mă simt mulţumit şi împlinit. Aceste sentimente le-am avut atunci când am văzut în cont cei aproape 800.00 de euro, bani care vor fi folosiţi pentru ca oamenii suferinzi din oraşul nostru să poată primi un tratament cât mai bun într-un spital care să le ofere gradul de curăţenie şi de confort necesar. La sfârşitul acestui an vom avea la Deta un spital cum puţine localităţi din România pot spune că au. Instalaţiile sanitare, cele de încălzire şi instalaţia electrică vor fi noi, clădirea spitalului va fi reabilitată termic, se va reface faţada, se vor zugrăvi toate încăperile, vor fi schimbate geamurile şi uşile, totul va fi nou şi curat. În aceste vremuri grele nu e puţin lucru să reuşeşti să faci o astfel de lucrare. De aceea bucuria mea este şi mai mare. După dispensarul de la Opatiţa şi după reparaţiile făcute la secţia de nou născuţi, iată a venit rândul întregului spital să intre în reparaţii. Este un moment frumos pentru comunitatea noastră şi vă asigur că nu mă voi opri aici. Am făcut în această vară reparaţii la şcoli în valoare de 1,4 miliarde de lei. Sunt lucrări fireşti pentru un oraş care doreşte să se dezvolte. Pentru că, pentru fiecare dintre noi, cele mai importante sunt sănătatea şi copiii. Sunt şi eu alături de dumneavoastră, un locuitor al acestui frumos oraş şi mă bucur atunci când pot spune că trăim într-o comunitate care se preocupă de soarta membrilor ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.