EDITORIAL PETRU ROMAN

Sărbătoare pentru oraş
Pentru o comunitate, sfinţirea bisericii reprezintă un nou punct de plecare. Biserica este locul unde membrii comunităţii se adună atât la bine cât mai ales la greu. Pentru locuitorii din Deta sfinţirea bisericii ortodoxe înseamnă mult. Am suferit ani mulţi, ne-am rugat în spaţii mici şi închise şi mai ales ne-am chinuit cu toţii să construim o biserică nouă şi frumoasă. Iată că a venit şi momentul să ne bucurăm de acest efort. Aş vrea să le mulţumesc tuturor celor care au contribuit la ridicarea acestui lăcaş sfânt dar mă tem că lista este foarte lungă. Sunt sigur că locuitorii din Deta ştiu foarte bine cine a pus umărul la ridicarea bisericii. Am pus cărămidă peste cărămidă şi mă bucur că acum a venit ziua în care înaltele feţe bisericeşti din judeţul nostru se vor ruga alături de noi pentru ca lăcaşul de cult să se bucure de binecuvântarea lui Dumnezeu. Este o zi în care trebuie să uităm de necazuri şi de neînţelegerile personale care ne umbresc zilele şi să ne bucurăm împreună de noua noastră biserică ortodoxă. Pentru Deta ziua de 25 octombrie va rămâne înscrisă în calendarul momentelor frumoase şi importante pe care orice comunitate şi le doreşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.