EDITORIAL PETRU ROMAN

Copiii merită orice efort
Datorită eforturile depuse în acest an am reuşit să le oferim copiilor din oraşul nostru care merg la grădiniţă, condiţii decente şi civilizate. Din banii bugetului local am refăcut instalaţia electrică de la Grădiniţa cu program normal şi am înlocuit geamurile de la clădire. Din aceleaşi fonduri am reabilitat curtea în care se joacă şi copiii de la Grădiniţa cu program prelungit. Aceste eforturi au fost făcute într-o perioadă grea pentru toată lumea şi de aceea rezultatul este mult mai valoros. Ne-am gândit în primul rând la copii atunci când am început aceste lucrări pentru că nici un efort nu este prea mare pentru ca micuţii noştri să poată învaţa în condiţii civilizate. În paralel, nu am uitat nici de şcoli. În ultimii ani am alocat şcolilor sume importante şi rezultatul se poate vedea astăzi. Evident nu ne vom opri aici. Investiţiile în obiectivele de invăţământ vor continua şi în anii următori. Avem nevoie însă şi de ajutorul părinţilor. Este necesară o implicare a părinţilor care ne pot ajuta nu neapărat cu bani cât cu înţelegere şi bunăvoinţă. Toate aceste eforturi sunt necesare pentru că nu peste mult timp, micuţii care astăzi se aşează cuminţi în băncile şcolii sau se joacă veseli în curtea grădiniţei, vor ajunge să conducă acest oraş şi ne vor întoarce sprijinul pe care astăzi îl primesc de la noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.