Editorial Petru Roman

La sfârşit de an
Se apropie sfârşitul de an şi ca orice om gospodar încerc să fac un bilanţ al ultimelor 12 luni. Printre lucrurile care m-au bucurat în 2010 a fost faptul că am reuşit să aduc spitalul din oraşul nostru la standarde europene. Spitalul are acum o nouă conducere şi sunt convins că în scurt timp, cei care vor avea nevoie de servicii medicale, vor găsi la noi, în oraş, tot ce e mai bun din acest punct de vedere. În 2010 am reuşit să atragem investitorii şi am evitat o criză gravă a locurilor de muncă. Mă bucur că am reuşit să păstrăm o atmosferă de colaborare în Consiliul Local şi astfel am reuşit să luăm decizii în favoarea oraşului. Nu în ultimul rând, mă gândesc la finanţările europene care au adus un plus în bugetul nostru. Aş mai aminti de sprijinul serios şi competent pe care l-am primit din partea deputatului colegiului nostru, Gheorghe Ciobanu, un om dintr-o bucată, care ştie să se ţină de cuvânt. Ne pregătim să intrăm într-un nou an şi îmi doresc să fim optimişti. Atât eu cât şi consilierii locali şi funcţionarii din Primărie vom rămâne dedicaţi problemelor acestui frumos oraş si vă asigur că în anul care vine, veţi găsi la primărie un sprijin şi o mână de ajutor. La final, vă doresc dumneavoastră, locuitorilor oraşului Deta, un Crăciun fericit, un an nou mai bun şi mai îmbelşugat care să vă aducă bucurii, linişte şi bunătate. La mulţi ani 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.