Editorial Petru Roman

Ajutor pentru copii
Am participat în această lună la deschiderea Centrului Educaţional Sfântul Iosif cel Nou de la Partoş care funcţionează pe strada Eminescu din oraşul nostru. A fost un moment emoţionant şi m-am bucurat să fiu pe lista celor care au contribuit la realizarea acestui centru. Atunci când am fost solicitat pentru un posibil amplasament pentru acest centru, am găsit imediat o soluţie şi am fost de acord să punem la dispoziţie în mod gratuit clădirea de pe strada Eminescu. Am ajutat apoi la lucrările de amenajare şi nu m-am gândit nici o clipă la costuri. Am făcut-o, gândidu-mă în primul rând la copiii care au nevoie de serviciile acestui centru. Este o iniţiativă lăudabilă a Bisericii ortodoxe şi mă bucur că oraşul nostru a fost ales pentru deschiderea unuia dintre cele 16 centre destinate copiilor din familii aflate în dificultate. Nici un efort nu este prea mare atunci când e vorba de copii care au probleme. Abandonul şcolar este o problemă cu implicaţii foarte grave. Un copil care părăseşte şcoala la o vârstă fragedă înseamnă un potenţial pericol pentru comunitate. În perioade de criză, acest fenomen reprezintă o ameninţare importantă pentru orice comunitate şi de aceea trebuie să avem grijă să intervenim în faze incipiente. Mă bucur că avem alături biserica şi Consiliul Judeţean în acest demers care înseamnă foarte mult pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.