Editorial Petru Roman

Sărbătoarea comunităţii
Iată că am ajuns la a doua ediţie a “Zielelor Oraşului” Deta. Ştiu că mulţi au avut îndoieli anul trecut, atunci când am spus că această sărbătoare va deveni o tradiţie în oraşul nostru. Iată că ne-am ţinut de cuvânt şi în ciuda dificultăţilor şi a crizei am reuşit să găsim resurse pentru a organiza o nouă ediţie a Zilelor Oraşului. Am făcut acest efort pentru că dumneavostră, locuitorii oraşului Deta, meritaţi din plin o sărbătoare de acest nivel. După efortul de zi cu zi, după orele grele de muncă aveţi nevoie şi de destindere şi distracţie, iar zilele de la sfârşitul lunii iulie vă vor oferi din plin momente de voie bună şi de relaxare. Sper ca programul din acest an să fie pe placul majorităţii locuitorilor oraşului nostru. M-aş bucura să vă întâlnesc în număr cât mai mare la această sărbătoare la care l-am invitat şi pe deputatul Gheorghe Ciobanu şi pe preşedintele Consiliului Judeţean, Constantin Ostaficiuc, dar nu i-am uitat nici pe prietenii noştri din Serbia şi din Ungaria. Pentru că dincolo de distracţie şi voie bună, sărbătoarea oraşului ne oferă un bun prilej de a ne întâlni cu oamenii care ne sunt dragi. Este important pentru noi toţi să ne cunoaştem mai bine, să învăţăm din experienţa fiecăruia şi de ce nu chiar din greşelile celorlalţi, să învăţăm să ne respectăm tradiţiile şi obiceiurile, iar astfel de ocazii reprezintă un excelent prilej pentru a ne apropia mai mult. M-aş bucura să îi văd în aceste zile şi pe cei care din diferite motive au plecat din Deta. Este o ocazie bună să se întoarcă printre noi şi să simtă căldura comunităţii din care au plecat, să ne povestească experienţele prin care au trecut şi să îşi încarce bateriile cu energia locului de baştină, înainte de a pleca din nou la drum. Zilele oraşului înseamnă mai mult decât o sărbătoare a localităţii, este sărbătoarea locuitorilor, a comunităţii.

Un comentariu:

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.