Editorial Petru Roman

Avem buget pentru 2012

În urmă cu câteva zile, în Consiliul Local al oraşului a fost votat bugetul local pentru 2012. A fost un moment important şi destul de tensionat, în principal din cauza unor aleşi care nu reuşesc să facă deosebirea între administraţie şi politică. M-am bucurat să văd în sală şi locuitori ai oraşului interesaţi de soarta comunităţii noastre. Am simţit mai mult sprijin din partea locuitorilor decât din partea politicienilor, dar, vă spun sincer, că acest lucru mă bucură. Prefer de o mie de ori aprecierea cetăţenilor, decât cea a politicienilor. Când mă întâlnesc cu dumneavoastră pe stradă şi îmi spuneţi că sunteţi de acord cu ceea ce se face în oraş simt că mi-am îndeplinit datoria faţă de comunitatea în slujba căreia mă aflu. Aşa cum spuneam a fost votat bugetul pe acest an. Am încercat să distribuim banii, atâţia câţi sunt, cât mai echilibrat şi să alocăm fonduri atât pentru şcoală, cât şi pentru sănătate, bătrâni, cazuri sociale, investiţii, reparaţii sau biserică. Nu am de gând să mă plâng că banii sunt puţini pentru că un bun administrator nu se lamentează că nu are cu ce. Este evident pentru toată lumea că banii nu sunt mulţi, dar unde sunt mulţi bani în aceste vremuri grele? Trebuie să ştim să administrăm bugetul cât mai bine şi să obţinem rezultate şi cu bani puţini. Nu criza mă deranjează, ci lipsa de răspundere şi interesele electorale ale unora. Nu putem administra un oraş important cum este Deta cu gândul la şefii de la Bucureşti sau la cei de la Timişoara. Eu nu am amestecat niciodată politica cu administraţia şi nu am de gând să o fac nici pe viitor. Îmi doresc ca toţi cei implicaţi în administrarea oraşului să facă acelaşi lucru şi să nu fie puşi în situaţia de a alege între interesul partidului şi cel al cetăţeanului. În această privinţă nu trebuie să facem niciun compromis şi nicio înţelegere. Interesul cetăţeanului trebuie să fie pe primul loc indiferent de context.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.