Editorial Petru Roman

În folosul cetăţenilor
Am ajuns la finalul celor patru ani de mandat şi vin în faţa dumneavoastră cu un raport al principalelor realizări din această perioadă. Consider că este o datorie de onoare pentru mine ca primar să arăt ce am făcut în aceşti patru ani. Dumneavoastră mi-aţi acor­dat încredere alegându-mă primar al oraşului Deta, iar acum este normal ca eu să vă spun ce am realizat în această poziţie onorantă, dar în acelaşi timp plină de responsabilitate. Nu vreau să spun că am făcut multe sau am făcute puţine pentru oraşul nostru. Dumnea­voastră sunteţi cei care judecaţi şi apre­ciaţi activitatea mea. Un primar nu face nimic pentru el. Tot ce lasă în urmă sa este în folosul cetăţenilor, al comuni­tăţii care l-a ales. Va mărturisesc că am avut un mandat dificil. Am trecut cu to­ţii printr-o puternică criză financiară şi am fost nevoiţi să găsim soluţii pentru a depăşi aceste vremuri grele. Am fost ameninţaţi de şomaj şi de alte pericole specifice perioadelor de criză, dar am reuşit să trecem peste toate clipele de cumpănă pentru că nu am fost singuri. Principalul membru al echipei mele, cei pe care i-am simţit cel mai aproape în aceşti ani, aţi fost dumneavoastră, miile de locuitori ai oraşului care mi-aţi spus o vorbă bună atunci când am fă­cut lucruri bune, sau m-aţi tras de mâ­necă atunci când aş fi putut greşi. I-am mai avut alături pe angajații primăriei şi pe consilierii locali. Un aliat impor­tant în lupta permanentă de găsire de fonduri şi soluţii la probleme a fost pre­şedintele Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc. Tuturor vreau să le mulţumesc din suflet. Am reuşit impreună să trecem peste o perioadă grea şi sunt sigur că tot împreună vom contribui la dezvoltarea oraşului nostru şi în următorii ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.