Cărțile de muncă la angajați!

Inspectoratul Teritorial de Muncă Timiş  roagă atât angajatorii cât şi angajaţii din judeţul Timiş ale căror carnete de muncă se află  în evidenţa I.T.M. să se prezinte de urgenţă pentru ridicarea acestora, documentele fiind completate cu înscrisurile la zi. Acest lucru este necesar având în vedere abrogarea Decretului 92/1976 şi a faptului că nu se mai fac înscrisuri în carnetele de muncă, din data de 01.01.2011. Din aceste motive, carnetele de muncă nu mai trebuie păstrate la I.T.M. Timiş, ele trebuie să fie în posesia titularilor. Reprezentanţii ITM atrag din nou atenţia că, aceste carnete de muncă trebuie ridicate până la data de 31.12.2012. Programul cu publicul la I.T.M. Timiş este următorul: luni, marţi, miercuri, joi, între orele 8 şi 16.30, respectiv vineri 8 – 14.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.