Schi la Semenic




Sâmbătă, 2.02.2013 un grup de elevi din clasele V-XII de la Liceul Tehnologic „Sf. Nicolae Deta”, însoţit de doamnele profesoare Boca Maria si Galamboş Lenuţa au plecat in excursie. Chiar dacă ne-a însoţit pe tot traseul ploaia şi lipsa zăpezii eram optimişti ca acolo sus... ne v-a întâmpina soarele şi zăpada, dar... deziluzie ne-a întâmpinat ceaţa şi vântul. Cu mult curaj am plecat să ne închiriem sănii şi schiuri. Însoţiţi de doamnele profesoare am plecat pe pârtie, unde a început distracţia... La ora 15,30 ne-am îmbarcat şi am plecat spre casă cu o escală scurtă în municipiul Reşiţa. În autocar, în drum spre casă, distracţia a continuat. Am ajuns cu bine acasă cu dorinţa de a pleca cât mai curând într-o altă excursie. Galamboş Alexandra clasa a VII-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.