Răspunsuri la sesizările Primăriei în problema gazelor naturale

Luna trecută, Primăria Deta a făcut o serie de sesizări către Delgaz Grid SA, Petrom SA și Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Timiș în privința deselor întreruperi ale furnizării gazelor naturale către populație. Acest demers a fost făcut pentru că mai mulți cetățeni din Deta au semnalat întreruperi frecvențe în distribuția gazului către consumatorii casnici. S-a remarcat faptul că întreruperile în furnizarea gazelor au apărut în special în zonele în care Delgaz Grid SA (fostul E-on Gaz SA) a schimbat rețele de conducte, racordurile la gospodării și regulatoarele.

Până la data apariției Monitorului Primăriei din luna februarie doar Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului Timiș a răspuns adresei înaintate de Primărie. În răspunsul din 28 ianuarie, CJPC Timiș ne comunică faptul că problema ridicată a fost trimisă spre soluționare Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei de la București. Reprezentanții CJPC adaugă că vor urmări cu atenție operatorul reclamat de cetățenii din Deta și că nu vor tolera nicio abatere de la prevederile legale din partea acestuia. Demersul CJPC a fost confirmat în scurt timp, la data de 9 februarie, la Primărie a sosit o adresă din partea ANRE în care ni s-a comunicat că această instituție a primit sesizarea de la CJPC Timiș și a demarat imediat o acțiune de control pentru a clarifica aspectele sesizate la Deta. Reprezentanții ANRE spun că vor comunica oficial rezultatele acțiunii de control imediat ce aceasta se va finaliza.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.