Editorial Petru Roman

Pe drumul bun

Zilele trecute am evaluat stadiul proiectelor importante din oraș și am constat că am reușit să facem destul de multe lucruri pentru comunitatea noastră. Chiar dacă sursele de finanțare sunt limitate, am identificat soluții de finanțare și am demarat o serie de proiecte mari, așa cum am anunțat că vom face înainte de alegerile locale. Blocurile ANL, de exemplu, au trecut de etapele complicate ale actelor și au ajuns în stadiul de turnare a fundației. Casa de cultură a primit acordul pentru finanțare și urmează să începem procedurile pentru deschiderea lucrărilor. Șantierul din piață avansează cu pași rapizi, la hala mare se lucrează deja la turnarea fundației. Pentru parcul industrial din oraș s-a făcut planul urbanistic zonal și mă bucur să pot spune că utilitatea acestui proiect se vede deja, deoarece s-a anunțat un prim beneficiar interesat, respectiv centrul de colectare al legumelor și fructelor din zona noastră. Aceasta va fi prima investiție importantă din Parcul Industrial urmând ca și alți investitori să fie primiți în acest perimetru. Sunt doar câteva exemple din lunga lista a investițiilor și lucrărilor desfășurate de administrația locală în acest an. Sunt lucruri care se văd și care fac din Deta un punct de referință în județul Timiș. Pot spune fără teama de a greși că ne aflăm pe un drum bun iar aceste proiecte vor continua și în următorii ani, perioadă în care, cu siguranță, vom demara și alte lucrări importante pentru oraș și pentru cetățeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.