Editorial Petru Roman

Un an bun

Așa cum sunt sigur că mă știți, nu sunt omul căruia să îi placă să se laude. Nu pot însă să nu constat că împreună cu dumneavoastră am reușit să fac foarte multe în anul care este aproape de final. 2017 a fost un an cu multe proiecte realizate și chiar dacă am avut și câteva dificultăți în derularea proiectelor, pot să spun fără teama de greși că lucrurile au mers bine. Am făcut tot ce a ținut de noi pentru a duce la bun sfârșit proiectele importante, investiții așteptate de mulți dintre dumneavoastră, și am continuat cu succes lucrările începute în anii trecuți. Aș putea spune că am avut un an bun în ciuda unor dezamăgiri și mă gândesc în primul rând la eșecul licitației pentru Casa de Cultură unde nu am avut competitori, fapt care va duce la întârzierea cu câteva luni a acestui obiectiv. Consider necesar un scurt bilanț, acum la final de an, și nu din dorința de a arăta ce am făcut ci pentru a vă arăta ce s-a făcut din banii dumneavoastră. Primăria va continua să lucreze la dezvoltarea orașului și în anul care vine. Vom încerca să folosim la maxim bugetul local dar în paralel vom căuta și alte surse de finanțare pentru a face din Deta orașul de care să fim cu toții mândri. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.