Banat Open 2017 – Vârșeț, ultimul turneu din 2017, un an excelent pentru Badminton Deta



La începutul lunii decembrie, Badminton Club Deta a participat la prima ediție a competiției Banat Open 2017, eveniment sportiv organizat în Vârșeț, Serbia. Turneul internațional a strâns la start 65 de concurenți din Vârșeț, Zrenjanin, Pancevo, Timișoara, Bocșa și Deta, iar clubul nostru i-a făcut față cu brio adunând 5 medalii: Palfi Sarra - locul II, Giurgiev Ariana - locul III, Giurgiev Iadranca - locul III, Gerbner Andreas - locul III și Livadariu Mihnea - locul III.


La sfârșit de an, privind retrospectiv, încheiem anul într-o notă de sărbătoare și ne bucurăm pentru victoriile importante obținute de clubul nostru. La fiecare participare, Badminton Club Deta a fost la înălțime,detronând cluburi cu renume, dovadă stând numeroasele premii obținute. În 2017, clubul nostru a participat la 6 concursuri de badminton cumuland un număr de 32 de medalii. La Bocșa Badminton Cup 2017, Ediția a II-a ne-am întors acasă cu 5 medalii, la Deta Badminton Cup 2017, Editia a II-a am reușit să strângem 13 medalii, la Shuttle Time Timisoara 2017 am obținut 6 medalii, la Olimpiada Gimnaziilor 2017, Faza Județeană am ocupat un binemeritat locul III, la Cupa Bârzava 2017, editia a VIII-a am îmbogățit palmaresul cu 2 medalii, iar la Banat Open 2017, Vârșeț ne-am confirmat forța sportivă câștigând 5 medalii. Felicitari tuturor sportivilor clubului nostru! (Radu Rotar)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.