Editorial Petru Roman


Din nou acasă
Ediția din acest an a Zilelor Orașului Deta a constituit un prilej de bucurie pentru noi toți. Participarea dumneavoastră în număr atât de mare m-a făcut să îmi dau seama că eforturile noastre de a organiza acest eveniment nu au fost în zadar și de aceea vreau să le mulțumesc și să vă mulțumesc în numele tuturor celor care au contribuit la buna desfășurare a Zilelelor Orașului. Am avut mulți oaspeți în acest an, atât din țară cât și din străinătate. M-am bucurat să întâlnesc, în aceste zile, mulți locuitori din Deta care au plecat în străinătate să muncească. Au venit acasă în vacanță și au remarcat, poate mai mult decât o facem noi cei care trăim aici zi de zi, schimbările prin care trece comunitatea în care s-au născut. Le-am spus că îmi doresc ca această țara să le ofere mai mult și să îi facă să se întoarcă acasă, iar ei mi-au răspuns că după ce au văzut cum a evoluat orașul, se gândesc serios să revină la Deta. Iată că sărbătorile comunității, dincolo de voie bună, de dans și de muzică ne oferă ocazia de ne revedea cu cei dragi, de a ne apropia mai mult și de a ne înțelege mai bine unii cu alții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.