Editorial Petru Roman

Un an greu
Consilierii locali au votat în această lună bugetul pentru 2011 şi vreau să le mulţumesc pentru acest lucru. Avem un buget destul de mic şi i-am înţeles foarte bine pe cei care şi-au arătat nemulţumirea din această cauză. Nici eu nu sunt pe deplin mulţumit, dar sunt convins ca o vom scoate la capăt. Vom găsi surse de finanţare alternative, vom cere sprijinul deputatului colegiului 10 Gheorghe Ciobanu şi preşedintelui CJT, Constantin Ostaficiuc, fiind convins că vom obţine sprijinul lor. Nu putem să construim şi să facem lucruri bune fără bani, dar nici nu putem face nimic dacă renunţăm, şi dacă nu avem voinţa de a face. Am fost şi rămân un adept al finanţărilor europene. Aşa cum ştiţi, am obţinut bani europeni în ultimii ani, iar eu consider că şi în 2011 avem în faţă o sursă de finanţare foarte bună în această zona. E adevărat că obţinerea acestor bani înseamnă efort, muncă şi ambiţie. Trebuie să scriem proiecte să le depunem, să le susţinem. Dar am mai făcut-o şi ştim cum să procedăm. Vom găsi împreună soluţiile pentru a depăşi acest an dificil şi sunt convins că în următoarele luni vom putea să vă dăm mai multe veşti bune. Una dintre aceste veşti bune este finatarea de 9 milioane de euro pentru apă şi canal, obţinută de Consiliul Judeţean în cadrul unui amplu proiect de infrastructură în valoare de 118 de milioane de euro pentru tot judeţul. Deta va primi o parte importantă din aceşti bani şi vom ajunge ca la capitolul apă şi canal să nu mai avem probleme. Ne aşteaptă un an greu dar dacă vom fi uniţi şi vom lucra cu toţii în interesul oraşului nostru vom reuşi să facem lucruri frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.