Multumesc pentru încredere orașului Deta

În ultima luna, am venit în fața dumneavoastră în altă ipostază decât cea de primar ales. Cu credința sinceră că pot face mai multe pentru orașul nostru, v-am cerut votul de încredere pentru funcția de deputat, astfel încât să pot reprezenta Deta la București, atunci când se fac legi și se împarte bugetul național. Răspunsul dumneavoastră a fost unul măgulitor și vă sunt recunoscător pentru fiecare vot primit. Deși în Deta am obținut un număr foarte mare de voturi, competiția electorală s-a dat într-un colegiu unde, așa cum este firesc, necunoscandu-mă, oamenii au fost mai reticenți. Fie că alegătorii au votat continuitatea dintr-un soi de inerție sau au avut o opțiune clară pentru uniunea aflată la guvernare, contextul existent m-a împiedicat să obțin majoritatea voturilor exprimate. Cu toate acestea, mă bucur că am trecut prin această competiție electorală deoarece am avut ocazia să vorbesc în județ despre lucrurile de care eu sunt cel mai mândru: exemplul de succes al orașului nostru și realizările care ne-au adus la nivel european. Așa cum vă spuneam și atunci când mi-am lansat candidatura, indiferent ce se va întâmpla, voi rămâne alături de dumneavoastră și voi face și posibilul și imposibilul să creștem nivelul de trai și să investim în infrastructură. Chiar dacă în capitală vom avea alți reprezentați, de aici, de la nivel local, vom rămâne să luptăm pentru orașul nostru, iar cât timp suntem oameni muncitori și cu frică de Dumnezeu, nimic nu ne poate împiedica să transformăm Deta în cel mai frumos oraș din județul Timiș. Petru Roman, Primarul orașului Deta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.