Editorial Petru Roman

O decizie pe care mi-o asum

Așa cum probabil știți deja, orașul nostru a fost din nou lăsat deoparte de autoritățile județene la ultima rectificare de buget. Liderii politici de la Timișoara au ales să dea bani acolo unde primarii și-au trădat alegătorii și partidele care i-au pus în funcții. Deși am fost și eu contactat pentru a face acest pas, am refuzat. Am ales să rămân același om dedicat comunității sale care refuză să facă orice compromis. Îmi asum această decizie pe care o consider justă și corectă, chiar dacă hotărârea mea a atras o serie de antipatii. Consider că pe termen lung este mai important să arătăm că Deta este un oraș al oamenilor corecți și deciși. Această hotărâre și determinare va atrage de partea noastră mai multă simpatie și mai mult sprijin decât un pumn de arginți aruncați în scop electoral de câțiva politicieni care astăzi sunt, mâine nu mai sunt. Am învățat să ne descurcăm și fără acești politicieni și vă asigur că Deta nu se va opri din procesul de modernizare și de dezvoltare. Avem surse de finanțare pe care le putem accesa și vom face acest lucru în perioada următoare. Putem să ne dezvoltăm și fără să ne vindem demnitatea și onoarea.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.