Editorial Petru Roman

Vreau să vă mulțumesc tuturor celor care duminică, 16 noiembrie, ați ieșit la vot și v-ați exprimat opțiunea, indiferent de candidatul pe care l-ați ales. A fost pentru noi toți o adevărată lecție de democrație. Am văzut încă o dată cât de puternic este poporul și cum voința populară poate schimba lucruri care par de neschimbat și cum se pot face și desface jocurile politicii. Pentru mine ceea ce s-a întâmplat în ziua de 16 noiembrie înseamnă foarte mult. Am văzut că alegerile nu se rezolvă aritmetic semnând alianțe ciudate într-un birou din București sau prin studiourile de televiziune. Alegerile se pot câștiga și prin verticalitate, prin cinste și onoare. Avem iată un președinte care ne-a demonstrat că lucrul făcut nemțește este apreciat și recompensat. Klaus Iohannis a demonstrat la Sibiu ce poate face și îmi doresc să arate aceeași determinare și corectitudine la Palatul Cotroceni. România avea nevoie de un astfel de președinte și mă bucur că și noi, locuitorii din Deta am contribuit la acest moment istoric pentru țara noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.