Editorial Petru Roman

Am văzut în aceste zile mulți oameni nemulțumiți și pot să spun că nemulțumirile lor erau corecte. Și eu sunt nemulțumit de noile prevederi ale Codului Fiscal cu care a defilat Victor Ponta anul trecut și care din păcate a trecut de votul Senatului și Camerei Deputaților fără ca cineva să se gândească să îi întrebe și pe primari și pe cetățeni ce părere au. De când sunt primar, am făcut eforturi pentru a nu împovăra cetățenii cu taxe și impozite mari. Le-am ținut atât cât am putut la o limită suportabilă chiar dacă adminstratia locală din Deta a avut în permanență nevoie de bani. Am căutat și am găsit alte surse de finanțare pentru proiectele locale tocmai pentru a nu obliga locuitorii orașului să plătească sume mari ca taxe și impozite. Iată însă că ceea ce am evitat noi, au făcut alții la București și ne-au impus o creștere pe care eu o consider incorectă. Am făcut mai multe demersuri pentru a încerca să schimb ceva, însă, deocamdată nu am reușit să obținem o scădere a taxelor și impozitelor. Sunt convins că în următoarele luni se vor face schimbări în acest nou cod fiscal care în unele părți încalcă și Constituția. Dar până atunci trebuie să ne plătim datoriile față de stat și să ne achitam taxele și impozitele. Știu că acest lucru înseamnă un efort dar nu avem de ales. Legea este lege pentru toți și trebuie să o respectăm. Eu voi continua demersurile de amendare a acestui Cod Fiscal și sper ca în anii următori să revenim la plata unor taxe decente și suportabile.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.