Am
decis să ne implicăm în problema furnizării gazelor naturale după
ce foarte mulți dintre dumneavoastră s-au plâns la Primărie de
tot mai multe întreruperi la rețeaua de gaz. Chiar dacă nu suntem
implicați în niciun fel în acesta problemă, am considerat că
este de datoria noastră să ajutăm în soluționarea sau în
clarificarea acestei situații extrem de grave. Nu este normal ca o
familie din Deta să stea mai multe ore fără căldură în casă,
la temperaturi de -10 sau -15 grade. Așa cum nu este normal ca odată
cu scăderea temperaturilor să nu mai beneficiem de un serviciu
esențial pentru orice comunitate dintr-o țară civilizată, un
serviciu pe care îl plătim în fiecare lună, nu cu bani puțini.
De aceea am trimis o serie de adrese oficiale către firmele
responsabile, dar și către Protecția Consumatorului. Așteptăm
încă răspunsurile oficiale, dar indiferent de cât de „diplomatic”
ne vor răspunde, vom continua demersul nostru pentru a face o serie
de analize ale gazului natural furnizat către cetățeni deoarece nu
e normal să plătim un gaz de slabă la calitate, plin de apă și
impurități, la același preț pe care îl plătesc alți abonați
din Timiș care primesc un gaz mult mai curat și mai de calitate,
adus din import.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.