În
luna ianuarie a acestui an mai mulți locuitori ai orașului s-au
plâns la Primărie deoarece, în plină iarnă, au rămas fără
gaze naturale cu toate că au respectat contractul semnat cu
furnizorul și au plătit la timp facturile. Astfel de situații în
care cetățenii rămân vulnerabili, la bunul plac al unui
furnizor, sunt destul de frecvente în România, motiv pentru care,
alături de câțiva colegi din Primărie, am decis să mă implic,
la nivel instituțional, deși Primăria nu avea nicio răspundere
legală sau de altă natură în acest caz. Am considerat că este de
datoria noastră să sprijinim cetățenii, în consecință am
trimis mai multe adrese oficiale la care, iată, am obținut un
răspuns favorabil. Ca urmare a sesizării Primăriei Deta,
Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei a
sancționat Delgaz Grid și va urmări corectarea deficiențelor
identificate în activitatea acestora. Sper ca până la sfârșitul
lunii octombrie, Delgaz Grid să își respecte planul de măsuri
asumat în fața ANRE, dacă nu, suntem deciși să mergem până la
capăt în demersul protejării cetățenilor în fața unor
furnizori care nu înțeleg să ofere servicii de calitate pentru
care oamenii plătesc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.