Editorial Petru Roman


Devenită deja o tradiție, vizita la Primărie a absolvenților de la Liceul din Deta mi-a adus și în acest an multă bucurie și optimism. Absolvirea liceului este un moment de entuziasm dar și de tristețe în același timp. După anii de școală petrecuți alături de colegi, tinerii locuitori ai orașului nostru, absolvenți de clasa a XII-a, intră fiecare pe un drum nou. Le-am urat mult succes și îmi doresc ca fiecare dintre ei să reprezinte cu cinste și onoare comunitatea din care au plecat. Familia și școala i-au pregătit pentru drumul care îi așteaptă de aici încolo și îmi doresc ca toți să reușească ce și-au propus, să trăiască o viață frumoasă și plină de împliniri. Pentru mine nu există bucurie mai mare decât să văd că tinerii formați la Deta reușesc în viață. Aceste întâlniri îmi dau speranță și mă fac să mă gândesc că ne așteaptă și lucruri bune în anii care vin. Felicitări absolvenților din acest an, succes la BAC și multe reușite în viață!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.